Stichting KWIL

Stichting KinderWerk Leeuwarden

Talentendag

Op 18 februari is het zover. Terug van weggeweest, de 11e editie van ‘Leeuwarden ‘s Got Talent’ in sporthal ’t Kalverdijkje.  Er is deze dag van alles te doen waarbij jij je talenten kunt ontdekken en ervaren . De entree is gratis!

Wat kun je verwachten:
Er zijn verschillende sporten, spelen, springkussens en (knutsel) workshops waaraan je gewoon mag meedoen.  Hiervoor hoef jij je niet op te geven!
Daarnaast kun je mee doen aan de Talentenjacht. Deze Talentenjacht is voor de jeugd
van 4 t/m 14 jaar.  Er zijn 2 rondes van 10 acts. Geef je dus op tijd op want vol is vol.

Opgave Talentenjacht:
Wil je mee doen aan de Talentenjacht? Geef je dan op voor 15 februari via info@kwil.nl . Vermeld je naam, aantal deelnemers, telefoonnummer, leeftijd,  wat je gaat doen (alleen/samen/groep)  en wat je eventueel nodig hebt  (bijvoorbeeld microfoons, mat, ed.). Muziek graag aanleveren op een usbstick of als bijlage via de opgavemail in een mp3-bestand.

Workshops:
Naast de workshops van KWIL zijn er ook een aantal verenigingen die een workshop verzorgen.
Dit zijn o.a.:

Programma: (Tijden zijn bij benadering)
• 12.15 uur    Zaal open
• 13.00 uur    Opening: Gastoptreden Saranti
• 13.15 uur    Talentenjacht ronde 1
• 14.00 uur    Workshopronde 1
• 14.45 uur    Talentenjacht ronde 2
• 15.30 uur    Workshopronde 2
• 17.00 uur     Prijsuitreiking en afsluiting

Entree is gratis voor zowel deelnemers als bezoekers!

Vrijwilligers gezocht
Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om een activiteit te begeleiden en/of willen helpen bij de opbouw/opruimen. Of misschien wil je zelf een workshop geven. Graag z.s.m. opgeven. Uiterlijk 10 februari via info@kwil.nl