Bekijk hier de foto's van Talentendag 2018

Stichting KWIL organiseert voor de 10e keer Leeuwarden’s Got Talent met gastoptredens van Ari C & Blije Bart, circus Sarantie en Streetdance Urban Raw  Een prachtige activiteit waar kinderen hun talenten kunnen ontdekken bij allerlei verschillende workshops.

Daarnaast vind er een grote talentenjacht plaats. Hier kunnen de kinderen hun talenten op een professionele manier showen op een podium met professioneel licht en geluid. Natuurlijk wordt hun act bekeken door een jury en een groot publiek. De winnaar mag zich een jaar lang het Talent van Leeuwarden noemen.

Wil je hier aan meedoen kun jij je opgeven via de rode knop in de linker zijbalk ('opgave Talentenjacht..) of klik hier . Opgeven kan tot en met 28 februari 2018.

De talentenjacht is voor jeugd van 5 t/m 14 jaar en is verdeeld in twee categorieën namelijk  5 t/m 9 jaar en 10 t/m 14 jaar.  Kinderen die deelnemen aan de talentendag moeten zich op 4 maart om 11.45 melden bij de stand die bij het begin van de sporthal staat.

Deelname talentenjacht is niet verplicht er zijn nog voldoende andere activiteiten te beleven. Aan de workshops kun je zonder opgave deelnemen.

De entree is voor bezoekers en voor deelnemers  is € 2.50. Kortom als je het leuk lijkt om mee te doen,  kom 4 maart 2018 dan om 11.30 uur naar het sportcomplex het Kalverdijkje te Leeuwarden en ontdek het zelf.

De workshops worden aangeboden door verschillende verenigingen, particulieren en vrijwilligers van de stichting zelf. De workshops van 2018 zijn:

Basketbal, Schilderen, Badminton, streetdance, Bloemschikken, Boogschieten, Capoeira, Circusworkshop, Creatief, Frisbeeën, Kaatsen, knutselen, reddingbrigade, Karate, Korfbal, Lego bouwen, Modelbouw, Schminken, Tumblingbaan en Wondjes maken

Programma:

(Tijden zijn bij benadering)

·      11.30 uur      Zaal open

·      12.00 uur      Opening: Ari C en Blije Bart

·      12.20 uur      Workshopronde 1

·      13.40 uur      Talentenjacht ronde 1

·      14.35 uur      Workshopronde 2

·      15.35 uur      Talentenjacht ronde 2

·      16.35 uur      Gastoptreden   Urban Raw

·                                               Circus Sarantie

·      17.10 uur      Prijsuitreiking en afsluiting

·      17.30 uur      Einde

Tijdens de Talentenjacht rondes zijn de workshops gesloten!

Meehelpen?

Leeuwarden’s Got Talent wordt ieder jaar in de voorjaarsvakantie georganiseerd. Mocht u een leuke workshop voor kinderen willen aanbieden, of wil jezelf meewerken aan deze dag, dan is een berichtje via de mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) voldoende. Dan neemt de organisatie z.s.m. contact met u/jou op. Tevens kan er voor meer informatie gekeken worden op onze facebook pagina. Leeuwarden’s Got Talent is een prima activiteit om ook je eigen sport/hobby onder de aandacht te brengen van de Leeuwarder bevolking en ook uitstekend geschikt voor sponsoren en adverteerders.

Kaatsen

Multimodelbouwgroep FRL