Stichting KWIL organiseert met ruim 150 vrijwilligers sinds 2006 voor de jeugd in de gemeente Leeuwarden leuke laagdrempelige stedelijke activiteiten. Dat lukt al heel wat jaren met zeer veel succes. Op deze website vindt u informatie over al onze activiteiten, over de stichting zelf, en natuurlijk kunt u hier foto's en verslagen vinden van de evenementen die geweest zijn.

Belangrijkste en grootste activiteit van de stichting is de Kinderspelweek Jeugdland, welke in 2018 voor de 31e maal word georganiseerd. Tijdens deze week, bedoeld voor basisschoolkinderen van 6 t/m 12 jaar, komen tussen de 350 en 450 kinderen, vijf dagen lang naar sportcomplex Nijlân waar zij worden vermaakt met allerhande activiteiten. Uiteraard altijd in een thema, met elke dag twee toneelstukken. Klik op "Activiteiten" voor meer informatie.

Andere grote eigen activiteit is de inmiddels 10 jaar bestaande Talentendag "Leeuwarden's Got Talent", welke in de voorjaarsvakantie plaatsvind in sporthal 't Kalverdijkje.

Wij vertrouwen erop dat u op deze website al heel veel te weten kunt komen, maar uiteraard kunt u ons ook benaderen voor vragen opmerkingen etc.

De bestuurscommissie van Stichting KWIL